HAKİKATE ŞARJ GEREKMEZ

Gerçek bir Üstad (maalesef günümüzde bu kavram bilinmiyor, ya da yanlış biliniyor, bu kelime sürekli ortada başı boş geziyor) öğrencisini özenle seçer.
Tabi ki öğrenci de onu seçmiştir.
Öğrenciyi kabulden önce uzun süre onu gözlemler ve dener.
Bilinenin aksine çok, çok az kişi buna hazırdır.
Çünkü O, sizin egonuzu okşamaz ve onu var etmez.
Aksine, size tüm Hakiki olmayan şeyleri işaret eder(sürekli egonuzu aynalar ve Hakikati perdeleyen perdelerinizi) ve siz adım adım bu kabuklardan, maskelerden soyunursunuz.
Burada iş size düşüyor. Ne kadar iradelisiniz? Ne kadar hazırsınız?
Çok yalın anlattığım bu eğitim çok nazik ve adım adım ilerler, Çünkü kumdan kale değil, kalıcıdır. Buna örnek verirsem ileri aşamalarda ne meditasyon ne de inzivaya ihtiyacınız kalmaz. Neredeyse hiç birşeye ihtiyacınız kalmaz.
GÜRÜLTÜNÜN ORTASINDAN SUKUNETLE GEÇERSİNİZ.
Nefesiniz, yürümeniz MEDİTASYON OLUR. Hakikate Şarj gerekmez  Akar üzerinden...
Sadece illüzyonun şarja ihtiyacı vardır, o buna muhtaçtır.
Uzaktan ve yakından sürekli sizi gözlemler ve ince ayarlar yapar. Kalbi desteği süreklidir.
En önemlisi karşılık beklemez💕

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tekamül ve Beslenme

Bütünleşme

YAŞA GİTSİN!

ŞUUR